- GARIS PANDUAN PENGENDALIAN MEDICINES ACCESS SCHEME (MASc) DI FASILITI KKM
- GARIS PANDUAN PENGENDALIAN MEDICINES ACCESS SCHEME (MASc) DI FASILITI KKM
- Senarai Ubat-ubatan Penting Kebangsaan (NEML)
- Pindaan Pada Akta Yang Dikuatkuasakan oleh Bahagian Perkhidmatan Farmasi, Kementerian Kesihatan Malaysia
- TAWARAN MENJALANI LATIHAN PRAKTIKAL FARMASI NUKLEAR DI JABATAN PERUBATAN NUKLEAR, HOSPITAL-HOSPITAL KKM UNTUK AHLI FARMASI SWASTA
Soalan Lazim berkaitan
Hubungi Kami
Lot 36, Jalan Universiti, 46200 Petaling Jaya, Selangor.
[ Peta Lokasi ]
Tel: 603-7841 3200
Faks: 603-7968 2222
Anda di sini
Dasar Kualiti
Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM telah menggubal dasar kualiti yang bersesuaian dengan matlamat organisasi.
Dasar kualiti Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM adalah dinamik. Ia akan dikemaskini dari masa ke semasa untuk memastikan kesesuaiannya. Dasar ini akan dijelaskan kepada semua anggota Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM supaya mereka memahaminya dan dapat memberi perkhidmatan ke arah memenuhi kehendak dasar tersebut.
Dasar kualiti telah diwujudkan dengan mengambil kira perkara-perkara berikut:
- Kesesuaiannya dengan fungsi Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM
- Iltizam untuk mematuhi keperluan-keperluannya
- Keupayaan menambahbaik secara berterusan
- Sebagai asas untuk mewujudkan dan menyemak objektif-objektif kualiti
Kenyataan Dasar Kualiti
Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM komited memberi perkhidmatan farmasi yang berkualiti bagi memenuhi keperluan pelanggan dan pihak berkepentingan menerusi usaha penambahbaikan berterusan berlandaskan Sistem Pengurusan Kualiti dan keperluan undang-undang yang berkaitan demi meningkatkan kesihatan rakyat.
- 10253 bacaan