- Kempen Jauhi Ubat Kuat Tidak Berdaftar
- Panduan Umum Permohonan ePermit Import Dan Eksport Yang Dikeluarkan Oleh BPF, KKM
- Garis Panduan Perkhidmatan E-Pharmacy Dalam Online Healthcare Services
- Akta Dadah Berbahaya 1952 dan Peraturan-peraturannya
- Senarai Premis Latihan Bagi Pegawai Farmasi Provisional (PRP)
Soalan Lazim berkaitan
Hubungi Kami
Lot 36,
Jalan Universiti (Jalan Prof Diraja Ungku Aziz),
46200 Petaling Jaya, Selangor.
[ Peta Lokasi ]
Tel: 603-7841 3200
Faks: 603-7968 2222
Anda di sini
HEBAHAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PROGRAM PERKHIDMATAN FARMASI KKM 2021
Kategori berita:
Tarikh terbit:
Jumaat, 27 Ogos 2021

Dimaklumkan bahawa Program Perkhidmatan Farmasi Ibu Pejabat KKM akan menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan dari 1-30 September 2021.
Pautan borang soal selidik adalah seperti berikut: https://bit.ly/3koyHyt
Pautan tersebut hanya boleh diakses bermula 1 September 2021 hingga 30 September 2021.
- 1259 bacaan